- /
- Жобалар /
- Мектепішілік жобалар /
Тәрбие жұмысының жобалары
Тәрбие жұмысының жобалары
1. Ұлы дала ақындары
2. Замандастар жырлары
3. Ұрпақтар сабақтастығы
4. 100 кітап
5. 100 күйдің тарихы
6. 100 ән
7. Менің өмірімде қолданатын мақал-мәтелдер
8. Даналық бейсенбі
9. Қазақша Уикипедия
10. Ата-аналар университеті
11. Қоғамға қызмет ету
ЖОБА: «ҰЛЫ ДАЛА АҚЫНДАРЫ» («ҰЛЫ ДАЛА АҚЫНДАРЫ»).
Бір жыл ішінде классикалық ақындардың шығармалары мектебімізде кеңінен таратылады, нәтижесінде барлық білім ошақтарында бір уақытта арнайы шығармашылық кеш өткізіледі.
Мақсаты: жас ұрпақ арасында қазақ әдебиетінің классикалық ақындары мен жазушыларының бай мұрасын насихаттауға жәрдемдесу.
Күтілетін нәтижелер: жоба аясында оқушылар жыл сайын екі танымал ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы толық түсінік алады және өз көкжиектерін дамытады.
Қатысушылар: Шаңырақ қауымдастығының 7-9 сынып оқушылары, өз таңдауы бойынша 10-12 сынып оқушылары, мектеп мұғалімдері, ата-аналар.
Жобаны іске асыру бағыттары:
1. Ақынның өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқу
2. Театрландырылған қойылым (шаңырақтың барлық оқушыларының қатысуымен ақынның өмірі мен шығармашылығынан қойылым)
3. Шығармашылық кезең (оқушылар 150-180 сөз көлемінде эссе жазады)
4. Белгілі ақын шығармасының иллюстрациясы
5. Ақынның өлеңдерімен ән айту
6. «Ұлы дала ақындары» челленджін өткізу
7. Ақын өлеңдеріне әдеби талдау жасау
«ЗАМАНДАСТАР ЖЫРЛАРЫ» («ЗАМАНДАСТАРДЫҢ ӨЛЕҢДЕРІ»).
«Ұлы дала ақындары» жобасының жалғасы ретінде бір мезгілде барлық мектептерде Тәуелсіздік жылдарында елімізге белгілі ақындардың шығармашылығын зерттеуге арналған «Замандастар жырлары» жобасы ұйымдастырылуда.
Жобаны іске асыру бағыттары:
1. Ақынның өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқу
2. Театрландырылған қойылым (ақынның өмірі мен шығармашылығынан алынған қойылым)
3. Шығармашылық кезең (оқушылар 150-180 сөз көлемінде эссе жазады)
4. Белгілі ақын шығармасының иллюстрациясы
5. Ақынның өлеңдерімен ән айту
6. «Замандастар жырлары» өлеңдер челленджін өткізу
7. Ақын өлеңдеріне әдеби талдау жасау
Оқушылардың өлеңдер жинағынан фильм дайындау, фильмді мектеп сайтында және әлеуметтік желілерде жариялау. Жобаға Шаңырақ қауымдастығының 7-9 сынып оқушылары қатысады. Бұл жобаны мектеп мұғалімдері арасында да жүргізуге болады.
Студенттерді поэзияға тарту мақсатында «Қазақ тілі» кафедрасы аясында «Жас ақындар» клубының ашылуы. Мектепте жас ақындар мен жазушылардың шығармашылық кешін, «Жас ақындар» мушайрасын ұйымдастыру, өлеңдер жинағын дайындау. Оқушылардың осы жобаның мазмұнын терең түсінуі мақсатында жас композиторлармен және ақындармен рухани кездесу өткізу.
ЖОБА: «МЕН ӨМІРДЕ ҚОЛДАНАТЫН МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕР».
Мақсаты: жас ұрпақтың санасында ата – бабаларымыздың мәңгілік мұрасын, баға жетпес қазынаны-мақал-мәтелдерді дәріптеу. Оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту, олардың ана тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру, ұлттық мұра мен ұлттық құндылықтарды дәріптеу, тапқырлыққа, шешендікке тәрбиелеу және күнделікті өмірде мақал-мәтелдерді қолдану
1. Мақал - мәтелдер - көптеген ғасырлар бойы қалыптасқан және ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан халықтық мұра
2. Сөздің керемет шеберлігін білдіру
3. Мақал мәтелдерде халық даналығы мен тапқырлығы бар
4. Қысқаша, жан-жақты баяндау мен тұжырымның тамаша мысалы
5. Бір сөзбен айтқанда, мақал-мәтелдер мәнін қысқаша білдіреді
6. Мақал - мәтелдер терең мағынасы бар қысқаша, көркем мазмұнға ие
7. Мақал мәтелдерде дана қысқаша тұжырымдар бар
Жоба 1-9 сыныптарда жүзеге асырылуда.
Эссе жазу, заманауи технологияларды пайдалана отырып жарыстар мен ойындар өткізу арқылы жобаны іске асыру. Әр апта сайын 1-6 сынып оқушылары үш мақал-мәтелден оқиды, 7-9 сынып оқушылары кем дегенде бес мақал-мәтелден оқиды, мазмұнын түсінеді және оларды күнделікті өмірде қолданады. Бейне жасалады және YouTube-тегі мектеп арналарында орналастырылады. 2 айда 1 рет шаңырақтар аясында конкурстар, ойындар, эсселер және басқа форматтағы іс-шаралар өткізіледі. Нәтижесінде оқу жылының соңында жобаның нәтижелері шаңырақ қауымдастығын бағалау критерийлерінде ескерілетін болады. Бұл жобаға ата-аналар қауымдастығы да қатысады. Әр мектепте арнайы тақта ілінеді, онда әр оқушы өзі тапқан мақал-мәтелдерді қағазға немесе стикерге іліп қояды. Осылайша әр оқушы ынталандырылады.
ЖОБА: «ҰРПАҚТАР САБАҚТАСТЫ» («ҰРПАҚТАР САБАҚТАСТЫҒЫ»).
Зейнеткерлер мен жалғызбасты қарттардың мектеп өміріне белсенді қатысуына жәрдемдесу;
Шаңырақ оқушыларымен бірлескен шығармашылық жұмыс арқылы ұлттық құндылықтарды ілгерілетуде қарт және жас ұрпақтың сабақтастығын қалыптастыру;
Оқушылардың рухани мәдениетін арттыру;
Моральдық және еңбек тәрбиесі.
Қоғамдағы егде жастағы адамдардың рөлін насихаттау;
Қарттар мен оқушылар арасындағы ұрпақтар сабақтастығына ықпал ету;
Егде жастағы адамдардың эмоционалды жағдайын жақсарту;
Күнделікті өмірде белсенділікті арттыру, қоршаған ортамен қарым-қатынасты кеңейту.
Қатысушылар: шаңырақтардың 7-12 сынып оқушылары, кураторлар, зейнеткерлер.
Жобаны іске асыру:
Әрбір шаңырақ қауымдастығына зейнеткерлер мен қарттардың тізімі бекітіледі.
Шаңырақ оқушылары зейнеткерлер мен қарт адамдарға қажетті дағдыларды дамытуға көмектесетін іс-шаралар өткізеді.
Оқушылар егде жастағы адамдардың әңгімелерін тыңдау арқылы тәрбиеленеді.
Екіжақты қарым-қатынастың арқасында қарт адамдар қоғамда өздерінің пайдасын сезінеді, қажетті дағдыларды үйренеді және еріктілер ретінде сабақ өткізуге мүмкіндік алады.
Шаңырақтардың оқушылары қарт адамдарға қолдау көрсетеді. Мысалы, олар үйді тазалауға, дәрі-дәрмектер мен азық-түлік сатып алуға, аулаларды тазалауға, отын жинауға және т.б. көмектеседі. Жоба қызықты және нәтижелі болуы үшін әндер кештері, әдеби кештер, ретро стиліндегі кештер және т.б. ұйымдастырылады.
ЖОБА: ДАНАЛЫҚ БЕЙСЕНБІ.
Мақсаты: ғылымға, зерттеулерге, жаңалықтарға қызығушылықты дамыту. Қоғамдық өмірдің, ғылымның, экономиканың, мәдениеттің өзекті мәселелері бойынша «қоғамдық пікір көшбасшыларымен», отандық, шетелдік ғалымдармен, жария тұлғалармен кездесулер өткізіледі.
Қажеттілік:
Ғылымға деген қызығушылықты ояту
Отандық және шетелдік ғалымдардың тәжірибе алмасуы
Жоғары оқу орындарымен байланыс
Нәтижесі:
ғылыми-зерттеу бағытын амыту;
дұрыс кәсіптік бағдар алу;
отандық ғылымды дамыту үшін оқушылардың ғылыми ізденіс дағдыларын қалыптастыру;
академиялық білім мен дағдыларды күнделікті өмірде қолдану;
бәсекеге қабілеттілік;
өз елінің жоғары адамгершілік тұлғасы мен патриотын тәрбиелеу.
ЖОБА: «100 КІТАП».
Мақсаты:
- оқушылардың оқу белсенділігінің деңгейін арттыру;
- мәдениеттің рухани және тарихи құндылықтарымен таныстыру;
- функционалдық және ақпараттық сауаттылықты дамыту.
Жобаның ерекшелігі: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ бастамасы аясында Назарбаев Зияткерлік мектептерінің оқушыларына оқуға ұсынылған 100 кітаптың тізімі дайындалды, оған қазақ классикасының 60 белгілі туындысы және орыс және ағылшын тілдеріндегі әлем әдебиетінің 40 туындысы кірді.
Үш тілді оқытуды қолдауға бағытталған
Өз халқының тарихы мен мәдениетін зерттеу
Басқа елдердің мәдениетіне төзімділік танытуға тәрбиелеу
ЖОБА: «100 КҮЙДІҢ ТАРИХЫ».
«100 күйдің тарихы» жобасының мақсаты:
- Оқушылардың рухани құндылықтарын дамыту;
- Оқушыларды патриоттық тәрбиелеу;
- Ұлттық аспапты құрметтеуге тәрбиелеу.
Астана қаласының физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің 1000 оқушысы бір мезгілде домбырада ойнап, Гиннестің рекордтар кітабына ең ауқымды домбыра сабағы ретінде енді. Барлық Зияткерлік мектептерде оқу жылы оқушылардың қатысуымен ауқымды домбыра сабағымен аяқталады.
Жоба: «100 ӘН».
Жобаның мақсаты - ұлттық музыка мен ұлттық дәстүрлер арқылы қазақстандық патриотизмді дамыту, оқушылардың бойында музыкалық мәдениет пен рухани-адамгершілік қасиеттерін дамуды қалыптастыру.
Оқыту үдерісіндегі қызмет түрлері:
Бірлескен өндіріс
Аспапта ойнау
Музыка тыңдау
Студияда дауысты жазу
Микрофонмен жұмыс
Импровизация
Сахналық қозғалыспен танысу.
Концертте сахнаға шығу
Практикалық қызмет
Жобаның міндеттері:
* Ұсынылған жұмыстарды, олардың жасалу тарихын егжей-тегжейлі зерттеу.
* Орындау техникасына және шығармалардың ерекшеліктеріне баса назар аудару (ритақты, интонациялық ерекшеліктер).
* Концерттік бағдарламаларды дайындау, сахнаға шығу
Күтілетін нәтижелер: Оқушыларда ұлттық, отбасылық және жалпыадамзаттық құндылықтар қалыптасады. Олар қазақ әндерінің авторлары мен олардың тарихы туралы біледі, сондай-ақ үйренген әндерін айта алады.
ӘЛЕУМЕТТІК ЖОБА: «ҚОҒАМҒА ҚЫЗМЕТ ЕТУ».
Жобаның мақсаты:
Оқушыларға адамгершілік, патриотизм, қайырымдылық пен мейірімділік сияқты адами қасиеттерді сіңіру.
Күтілетін нәтижелер:
Осы жобаның арқасында балалар нақты іс-әрекетте әлеуметтік тәжірибе жинақтайды, белсенді өмірлік ұстанымы бар, қоғамдық борышқа, қоғамға және өз еліне қызмет етуге саналы көзқарасы бар адамдар ретінде қалыптасады.
Малотимофеевка кентіндегі қарттар үйі, «Светоч» балалар үйі, Астана қаласы әкімдігінің «Шарапат» әлеуметтік қызмет көрсету орталығы, Астана қаласы әкімдігінің “Жансая” әлеуметтік қызмет көрсету орталығы”, Үйсіз жануарларға арналған баспаналар ТЖ кезінде көмек көрсету.
ЖОБА: ӨЛКЕТАНУ ЭКСПЕДИЦИЯСЫ «ТУҒАН ЕЛГЕ ТАҒЗЫМ».
Жобаның мақсаты: оқушылардың зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын ынталандыру, география, тарих, мәдениет, экология, әлеуметтік кәсіпкерлік негіздері, өмір салты және Қазақстан өңірлері халқының шаруашылық қызметі ерекшеліктеріне зерттеулер жүргізу арқылы оқушылардың бойында патриотизм сезімін қалыптастыру, оқушылардың алған теориялық білімдерін жобалау қызметі әдісімен бекіту болып табылады.
Қазақстанның басқа өңірін зерттеу мақсатында танымдық және ғылыми-зерттеу бағытының бекітілген бағыты бойынша экспедициялық топтың құрамына мынадай қатысушылар кіреді: оқу жылы ішінде ең көп бонустық балл жинаған «Шаңырақ» мектеп қоғамдастығының 7-11 сыныптарының 24 оқушысы, «Үздік Шаңырақ» кубогының иегерлері.
Күтілетін нәтиже: ДББҰ-ның білім беру және тәрбие жұмысының өлкетану компонентін іске асыру болып табылады; бағыттардағы түпкілікті өнім мынадай нысандағы жобалар болып табылады: эскиздер, бейне форматтағы ТED – сөйлеулер, мобильді қосымшалар, сайттар, ғылыми мақалалар, материалдар жинақтары, мобильді карталар, онлайн-бейне-турлар, буклеттер, виртуалды экскурсиялар, шығармашылық формат (өлеңдер, әндер, фотоколлаждар, суреттер).
ЖОБА: ҚАЗАҚША УИКИПЕДИЯ.
Мақсаты: қазақша Уикипедияның өркендеуі мен түрлі бағыттағы қазақ тіліндегі мақаланың сауатты өңделуіне үлес қосу.
Жоба тапсырмасы:
Уикипедия клубын құру
Әр Президент өз клубының координаторларымен зертханада мақала өңдейді.
ФМБ НЗМ-нің Уикипедияға арнайы ашылған парақшасында есеп беріп отырады.
Оқушылар рөлі:
Президент
Вице-Президент
Координатор
Күтілетін нәтиже:
Жоба аясында оқушылар түрлі бағыттағы қазақ тіліндегі мақаланы сауатты өңдеп, жүктей алатын болады. Қазақ тіліне қызметі мен құрметі жоғары болады.