Оқушылардың өзін-өзі басқаруы
Оқушылардың өзін өзі басқару ұйымы
Мектептің өзін-өзі басқару ұйымы — бұл оқушылардың мектеп өміріне белсенді қатысуына мүмкіндік беретін жүйе. Бұл ұйымның мақсаты мен маңызы бірнеше аспектіден көрінеді:
Жетекшілік дағдыларын дамыту: Өзін-өзі басқару ұйымына қатысатын оқушылар жетекшілік, ұйымдастыру, жоспарлау сияқты дағдыларды дамытады. Олар командалық жұмыс жасау, жауапкершілікті мойынға алу, шешімдер қабылдау сияқты маңызды дағдыларды үйренеді.
Қоғамдық жауапкершілік сезімін қалыптастыру: Оқушылар өз мектебінің өміріне ықпал ете отырып, қоғамдық жауапкершілік пен өз пікірін айту, өз идеяларын іске асыруды үйренеді. Бұл олардың азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға көмектеседі.
Мектеп өмірін жақсарту: Өзін-өзі басқару ұйымы оқушылардың ұсыныстары мен тілектерін ескере отырып, мектептің күнделікті жұмысын жақсартуға бағытталған жобалар мен іс-шараларды ұйымдастырады. Осылайша, оқушылар өздерінің мектептегі жағдайын жақсартуға белсенді түрде қатысады.
Коммуникация дағдыларын дамыту: Өзін-өзі басқару ұйымында жұмыс істейтін оқушылар әкімшілікпен, мұғалімдермен және басқа оқушылармен пікір алмасып, проблемаларды шешуде қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады.
Демократиялық принциптерді үйрену: Өзін-өзі басқару ұйымы демократиялық негізде жұмыс істейді, сондықтан оқушылар дауыс беру, сайлау және басқа да демократиялық үрдістерді іс жүзінде қолдана отырып үйренеді.
Жеке жауапкершілікті дамыту: Оқушылар өз істері мен жобаларына жауапты болуды, өз іс-әрекеттерінің нәтижелері үшін жауапкершілік алуды үйренеді.
Осылайша, мектептің өзін-өзі басқару ұйымы оқушыларға лидерлік қасиеттерді дамытып, мектептің өміріне ықпал ететін нақты шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.
2024-2025, 2025-2026 оқу жылдарына мектеп парламентінің президенті болып 11 сынып оқушысы Жанұя Жарас сайланды. Мектеп парламентінің құрамында 8-11 сыныптардан 40 оқушы бар.