Тәжірибе тарату
Тәжірибе тарату
Мектеп оқушылары мүмкіндіктер – бұл әлемнің көптеген елдеріндегі білім беру жүйелерінің негізгі принциптерінің бірі. Білім - ел экономикасының қозғаушы рөлін атқарады, қоғам мен мемлекеттің тағдырына айтарлықтай әсер етеді. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы әр адамның білім алу құқығын жариялайды: "Білім адамның жеке басының толық дамуына және адам құқықтары мен негізгі бостандықтарына деген құрметті арттыруға бағытталуы керек".
Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев оқушылар үшін мүмкіндіктер теңдігін қамтамасыз ету бойынша жүйелі шараларды әзірлеу қажеттігі туралы былай дейді: "Біздің балаларымыз тұрғылықты жеріне және ҰБТ оқыту тіліне қарамастан сапалы білім алуы тиіс, осыған байланысты мемлекет ауыл мектептерін қолдайды. Бұл сондай-ақ, білім беру саласындағы қала мен ауыл арасындағы алшақтықты жоюға көмектеседі" Халықаралық салыстырмалы зерттеулер мен білім алушылардың білімін бағалаудың ұлттық жүйелері ауылдық және қалалық мектептер арасындағы алшақтықтың артып келе жатқанын көрсетеді.
Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінің жай-күйі мен дамуы туралы жыл сайынғы Ұлттық баяндаманың және "Ақпараттық-талдау орталығы" АҚ есебінің негізінде ауылдық мектептердің білім алушыларының білім сапасы қалалық мектептерге қарағанда оқу сауаттылығы бойынша 38 баллға, математикалық сауаттылық 22 баллға, жаратылыстану-ғылыми сауаттылық бойынша 23 баллға төмен екені анықталды. Компьютерлік сауаттылық бойынша ауыл оқушылары қаладан 70 балл артта қалды.
Әлеуметтік жаңғыртудың жаңа кезеңі және қалалық және ауылдық мектептер арасындағы орта білім беру сапасының өсіп келе жатқан алшақтығы жағдайында 2020 жылы NIS ДББҰ "ауылдық жерлерде тірек мектептердің әлеуетін дамыту" қайырымдылық жобасына бастамашылық жасады, ол 2022 жылдан бастап "Қазақстан Халқына" ҚҚ, "білім беруді тұрақты дамыту Қоры" ҚҚ және NIS ДББҰ бірлескен күш-жігерімен іске асырылуда. Жобаның басты мақсаты - ауыл балаларына сапалы білім алуда тең мүмкіндіктер жасауға жәрдемдесу, ал ауыл мұғалімдеріне кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру.
Бүгінде Павлодар облысының 8 тірек мектебінің жаратылыстану пәндерінің мұғалімдері мен әкімшілігі қатысып, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту, бағалау, оқыту мәселелері бойынша екі күндік тағылымдамадан өтуде. Олар: "Аққулының жалпы білімін беретінінмектебі" КММ, Баянауыл ауданының білім бөлімін "Зейтин Ақышев атындағысы жалпы білім беретін орта мектебін" КММ, Баянауыл ауданының білім бөлімін "қарсы алғым келеді Зейтін Ақышев атындағы жалпыұлттық білім беретінорта мектебі" КММ, "№4 Ертіс жалпыұлттық орта білім беру мектебі" КММ, Ақтоғай ауданы біліміңнің "Абай атындағы жалпыорта білім береті мектебі" ҚММ, "Көктөбе жалпыорта білім береті мектебі"ҚММ, Екібастұз қаласы білім беруінің "Абай Құнанбаев атындағы № 2 Жалпы орта білім береті мектебі" КММ, "Зарин жалпыұлттық білім беретін мектебі" КММ
Мұндай ауыл мектептерімен ынтымақтастық қазірдің өзінде өз нәтижесін беруде. Тірек мектеп оқушыларының білім сапасы артып, ауылдық мектеп мұғалімдерінің зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу дағдылары дамып, пәндік және әдістемелік білім деңгейі артты.